A6 med Amanda idag. KulKul! :D

Heej!
Nu har jag kommit hem, eller jag kom hem för några timmar sen men iallafall. När vi kom upp till A6 så gick vi till restauragen där vid och hälsade på min pappa. Vi snackade lite. Jag fick ungefär ett halvt kilo nötter utav honom :P Han hade köpt det när han var i Libanon i ungefär en månad. Sen gick jag och Amanda och kollade lite i affärer. Jag letade efter en klänning till "balen" på onsdag. Hittade en som var skit fin men på den jag provade var dragkedjan sönder. Då hämtade jag en annan och i en annan storlek. Då var dragkedjan också sönder på den typ. För dragkedjan fastnade typ hela tiden. Sen testade jag ännu en till och den var sönder :( Fy vad hemsk :( Hehe. Den som var så fin. Men aja. Nu kommer en bild på klänningen jag iallafall ska ha på skolavslutningen. Tycker den är jätte fin :D
Till klänningen ska jag ha sådana strumbyxor som är genomskinliga. Kom inte på vad det hette nu bara :D Hehe.



Kommentarer
Postat av: Daniella

fan vad snygg den va. passar dig helt utmärkt. du kommer komma som en prinsessa till avslutningen. haha.

jag kan vara prinsen. haha puss på sig

2009-06-08 @ 11:44:36
URL: http://daaniellafagerberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

mmm himla läcker going

2009-06-15 @ 15:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0