Godmorgon alla sköna, idag är det nationaldagen :)



Hej!
Självklart idag så försover jag mig. Vaknade 11.20 och bussen går 12.10 + att det tar typ en kvart att gå till busshållplatesen. Men tvingar in ett inlägg i bloggen iallafall. Det är ju inte precis någon som kommenterar men någon gång kanske det händer. :)
Idag ska jag iallafall upp till A6 med Amanda N. Jag ska träffa min pappa där en stund sen ska vi väl bara gå och glo lite. Hehe. Jag ska se om jag hittar något till onsdag att ha på mig. Vi ska ha typ någon slags middag ihop, alla 9:or. Vissa kalla det för bal men det gör inte jag. Bal är det ju efter gymnasiet. Men iallafall.
Måste nog dra nu. Så jag inte missar bussen. Jag är ju tyvärr en expert på det. :)
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0