Inget skrivande igår, men ändå :)

Heej!
Igår stack jag till Amanda J en stund. Hon mår fortfarande dåligt (körtelfeber). Stackarn.
Efter det så stack jag till Jossan. Vi skulle glo på film. Det var jag, Jossan x2, Daniella, Fanny, Amanda N och Erica. Först var jag och Jossan tvugna att glo på Momma's Boys som började klockan 20.00-21.00 (egentligen skulle vi se filmen klockan 20.00.) Det programmet är så himla roligt :D Efter det så skulle vi då kolla på filmen. "När lammen tystnar". Jag trodde den skulle vara typ skit äcklig men det var den ju verkligen inte. Tack gode gud för det :P
Sen så stack alla hem förutom Jossan, jag och Fanny. Vi skulle sova över hos Jossan. Vi spelade Buzz till typ klockan 1.00 sen så kollade vi på "Fredagen den 13:de" Blää, den var faktiskt äcklig, fast jag blundade typ halva filmen(halvsov.. skittrött). Men aa, sjävlklart så råkade jag prata med Fanny ibland och då såg man ju TV:n och då självklart kom dom värsta scenerna då. OTUR! Men aa, efter den filmen blev det "Ice Age" Hihi. Somnade :P
Sen sov jag, vaknade och så höll det på till typ halv 8 då jag inte kunde sova mer. Och vem var vaken då? INGEN. Dom bara låg och sov :P Det var  tråkigt :P Hehe. Sen, smarta jag. Jag skickade ett sms till dom 3. Jag skrev typ "Wake up :D"
Fanny vaknade då och kollade på sin mobil :P Jag väckte henne :) Hihi.
Sen började vi typ prata lite och då började Jossan fisa jämte mig, så ja, då var hon vaken också. Sen till slut vaknade den andra Jossan men. Då blev det ännu mer Buzz. Jag kommer alltid sist eller näst sist :( Hehe.
Sen drack vi varm oboy och efter det Buzz igen. Sen stack jag då hem :D Sköönt :D Men är typ skittrött. Hehe.
Senare idag så ska jag in till stan med mamma och Moa. Ska kolla efter typ nån klänning som jag kan ha på mig imån till "Balen". Efter det skavi på synundersökning. Trrååkiigt.
När jag kommer hem sen får vi se vad som händer. Men klockan 20.00 ska jag kolla på programmet som Paris Hilton håller i. Så jäkla kul att kolla på det :D
Men ha det bra!
Puss<3

Kommentarer
Postat av: Amanda

haha erkänn att det var Claesson som fes?

Din header liknar dig lite ju :P

2009-06-09 @ 14:13:51
URL: http://amaandanyander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0