Love is in the air!

Bry dig inte om rubriken :D
Hej alla!
Har inte skrivit på nagra dagar nu. Men iallafall, idag var det då skolavslutning. Det var rätt najs. Började inte lipa iallfall som ganska många andra gjorde :P Hehe. Efter det blev det tårta hos Jossan :D Göött!
Nu är Jossan hemma hos mig, hon glor på tv:n och jag sitter då vid datan :D hehe.
Förretsen, när vi slutade i skolan så fick alla sina betyg m.m. Sen kom min lärare fram till mig och gav mig en pärm.. då tänkte jag.. vad tusan är det här!!?? Det var ju bara jag som fick en pärm. Efter jag hade kollar igenom lite i pärmen så märkte jag att det fanns saker där i som jag hade gjort i 4:an, 5:an och 6:an. Jag menar herregud.. det var ju längesen :P Slutade ju 9:an nu :D Ska skriva upp en sak som jag tyckte var lite kul som jag hade skrivit. Vet ej om jag gick i 4:an, 5:an eller 6:an men nåt utav det iallafall. Jag hade skrivit om

"Mitt liv om 20 år"
"Om 20 år kommer jag att bo i New York som ligger i USA.
Jag kommer att vara bowlingsproffs och resan till andra länder och tävla.
Alla i hela världen kommer att se mig på TV.
Jag kommer bo i ett stort och fint hus med 5 eller 6 våningar.
Jag kommer ha flera stora garderober med massa med kläder och skor.
På en våning så kommer jag ha en bowlingbana som jag kan träna på.
Utanför huset på gräsmattan kommer det va en stor pool.
Som man hör så kommer jag att vara stenrik.
Jag kommer ha en stor familj.
Min man kommer att vara skådespelare.
Så kommer mitt liv se ut om 20 år, och glöm inte att kolla på mig när jag är på TV."

Jag bara tänkte efter att jag hade läst detta.. mm, säkert! Inget utav detta kommer ju hända! Haha! Verkligen inte, fatta egetligen vilka drömmar jag har haft. Det är ju inte klokt! Haha.


Imån ska jag jobba. Från klockan 07.00-15.00 typ. Jobbigt att gå upp så tidigt, men pengar i love!
På söndag ska jag också jobba, då måste jag typ prata engelska för det är en annan som också ska jobba där som pratar engelska!! HEELP! Jag suger på engelska. Då börjar jag klockan 08.00-16.00 typ.
Men hallå alla!! Har ju SOMMARLOV nu! Göött <3
Puss<3

Kommentarer
Postat av: u know

hej, gullet;) har du sett xanadu? titta på den å säg? kram du e bäst, slutför dina drömmar.

2009-06-13 @ 00:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0